Всеки артикул може да бъде върнат или заменен в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаване. За целта артикулът трябва да е в оригиналната си опаковка и без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.
Транспортните разходи при връщане на продукти са за сметка на клиента.
Условията и сроковете за връщане на стока са съгласно изискванията на Закона За Защита на Потребителите.
За целта ще е необходимо да попълните формуляр за връщане на стока от тук.
В случай на отказ на Поръчка, възстановяването на заплатена от Купувача сума се извършва от Продавача единствено по банков път в 14 /четиринадесет/ дневен срок, считано от дата на направената поръчка.
Продавачът се задължава да възстанови заплатената от Купувача сума в 14 /четиринадесет/ дневен срок, считано от датата на получаване на върнатата от Купувача на стока.
В случай, че Поръчката е била заплатена с карта, през Виртуалния ПОС терминал на Уебсайта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която е направено плащането.
В случай, че Поръчката е била заплатена с наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по посочената от Клиента лична банкова сметка в български лева.
Във връзка с предходното, Продавачът не носи отговорност за грешно подадена банкова сметка. Отговорността на Продавача да възстанови сума по отказана поръчка, свършва в момента на извършване на банковия превод към посочената от Клиента сметка.
В случаите, когато Купувачът е изискал фактура на юридическо лице, последния получава Кредитно известие от Продавача в деня на възстановяване на сумата.
Всякa поръчка може да бъде заплатена по един от следните начини:
- С наложен платеж – сумата се заплаща в брой или с карта на куриера, който доставя поръчката;
- Плащане с карта – онлайн плащане с кредитна или дебитна карта, при завършване на поръчката
- С банков превод – плащането се извършва чрез банков превод към банковата сметка на сайта.
- Сметка/IBAN: BG17UNCR70001525113595
- Банков код/SWIFT/BIC: UNCRBGSF
- Банкa: Уникредит Булбанк
Всички цени са крайно клиентски и са с начислено ДДС!
Да, при доставка с наложен платеж, имате възможност да заплатите както с карта, така и с пари в брой.
При желание за получаване на фактура е необходимо, след като сте избрали продуктите, да попълните детайлите за доставка и данните за фактуриране на поръчката.
Моля уверете се, че посоченият e-mail e коректно изписан!
С грижа за околната среда, The Chic Deco издава електронни фактури, които се изпращат на посочения от Вас e-mail след приключване на поръчка и изпълнено плащане.
Електронните фактури са удобство за клиентите, но и важен фактор за опазването на околната среда. Те съдържат всички задължителни реквизити и не се различават по съдържание от хартиените фактури. Удобствата при електронните фактури са бързото и лесно издаване, съхраняване и изпращане.
Веднъж, след като поръчката е направена онлайн, тя не може да бъде коригирана или анулирана. В случай че искате да направите някакви промени, моля, свържете се директно с екипа за обслужване на клиенти на имейл: sales@thechicdeco.com.
Поръчките, които са били изпратени, не могат да бъдат променяни или анулирани.